מתי צריך לעשות בדיקת שינה?

כולנו מחפשים איכות חיים טובה יותר אך לא כולנו מבינים שכאשר איכות השינה שלנו טובה יותר יש לכך השפעה משמעותית על הבריאות הכללית, על מצב הרוח, ובכלל על כל תחום בחיינו. באיזה שלב נבחין שהשינה שלנו לא טובה ואיכותית, למה חשוב לעשות בדיקת שינה וכיצד הטכנולוגיה והחדשנות באמצעות מכשיר סיפאפ בתחום יובילו לפתרונות לשינה טובה ואיכותית יותר? בואו לגלות.

מתי כדאי לעשות בדיקת שינה?

זיהוי הרגע הנכון לעבור בדיקת שינה ביתית או במסגרת מכון הוא חשוב ובסיסי. בדרך כלל המומחים בתחום ממליצים על בדיקות שינה עבור אנשים החווים תסמינים המעידים על הפרעות שינה. תסמינים אלה יכולים לנוע בין נחירות מתמשכות שעלולות לאותת על דום נשימה חסימתי בשינה, לישנוניות מוגזמת בשעות היום, קשיי הירדמות והתנהגויות חריגות במהלך השינה כמו הליכה מתוך שינה. כמו כן, אם אתם מגלה שבעיות השינה משפיעות על חיי היומיום שלכם, גורמות לקשיי ריכוז, שינויים במצב הרוח או ירידה בתפוקה אולי הגיע הזמן לשקול בדיקת שינה. התייעצות עם אנשי המקצוע בתחום הבריאות יכולה לספק מענה לגבי תזמון בדיקת השינה והכדאיות שלה עבורכם ברמה האישית. 

למה חשוב לעשות בדיקת שינה?

מומלץ שלא להקל ראש במשמעות של ביצוע בדיקת שינה ביתית או במסגרת מכון. בדיקות אלו הן חלק בלתי נפרד מאיכות החיים ואם הן לא מבוצעות באמצעות מסיכת סיפאפ או כל מכשור חדשני אחר ומשאירות את בעיות השינה כפי שהן, הבעיות עלולות להוביל אף לסיבוכים בריאותיים חמורים. לצערנו מצבים כמו דום נשימה בשינה, נדודי שינה והליכה בשינה לא רק פוגעים באיכות השינה אלא גם מגבירים את הסיכון ללקות במחלות לב, סוכרת, השמנת יתר ודיכאון ועל כן יש לאבחן מוקדם ככל שניתן את הבעיות הללו. זיהוי מדויק ומוקדם של הבעיות הבסיסיות המשפיעות על השינה מאפשרות קבלת טיפולים ממוקדים מה שמוביל לשיפור התוצאות הבריאותיות.

הפתרון לבעיות השינה שלכם נמצא במרחק של קליק אחד בלבד

אם כן זה די ברור שבדיקות השינה באמצעות מכשיר סיפאפ מוסיפות לכם לאיכות החיים ופותרות לא מעט בעיות. זיהוי מוקדם ונכון של בעיות השינה יובילו אל השגת בריאות טובה, תפוקת עבודה, צמיחה והתפתחות אישיים ובכלל רוגע ושלווה. חברת SleepMedic נולדה על מנת להעניק פתרונות ומענה של מכשור שהינו רפואי בתחום בעיות הנשימה והשינה. החברה פועלת על פי המודל הקנדי ומאמינה בשירות אדיב, סבלני ומכיל לצד מקצועיות ברמה גבוהה תוך מתן ייעוץ וליווי במהלך השימוש במכשור חדשני כמו מסיכת סיפאפ ומכשור דומה. צרו קשר כבר כעת.

5/5 - (1 vote)
בדיקת שינה
פוסטים נוספים
מחולל חמצן

למה משמש מחולל חמצן?

מחוללי החמצן הם מכשירים רפואיים איכותיים שנועדו לייצר חמצן מאוויר הסביבה, הם הפכו חיוניים במגוון יישומים. התפקיד המרכזי שלהם הוא לבודד חמצן מגזים אחרים, בעיקר

קרא עוד »
דום נשימה בשינה

איך מונעים דום נשימה בשינה?

דום נשימה בשינה היא הפרעת שינה נפוצה המהווה סיכונים בריאותיים משמעותיים ומשפיעה על איכות חיי היומיום. תופעה זו מאופיינת בהפרעות נשימה במהלך השינה המובילה לעתים

קרא עוד »