מכשיר סיפאפ לטיפול יעיל בבעיות נשימה

מערכת סיפאפ מספקת טיפול חדשני ויעיל לאנשים הנאבקים בדום נשימה בשינה תוך שמירה על זרימת אוויר רצופה במהלך הלילה. המערכת מבוססת על שיטה שאינה פולשנית הכוללת זרם אוויר בלחץ קבוע אשר מועבר לריאות דרך מסכה שהינה ייחודית למכשיר זה וזאת במטרה להבטיח שנתיבי האוויר יישארו פתוחים. המכשיר עצמו אינו פותר את בעיית חסימת נתיבי האוויר משפר משמעותית את איכות החיים למטופלים בו. הנה כל מה שחשוב לדעת על מכשור חדשני זה.

מי משתמש במכשירי סיפאפ 

לרוב, מטופלים המשתמשים במכשור זה הם אנשים הזקוקים למכשור טיפול בדום נשימה בשינה המאפשר תמיכה נשימתית שאינה פולשנית, נוחה ונגישה. עוד משתמשים במכשור זה הם ילדים הזקוקים לטיפול בשל זיהומים בדרכי הנשימה, פגים עם ריאות שאינן מפותחות ואנשים מבוגרים החווים בעיות נשימה בשל מחלות רקע קשות. המכשיר בישראל אכן כלול בסל הבריאות עם השתתפות עצמית וזו זכאות שכדאי לבדוק לגביה באופן פרטני כמובן כאשר הזכאות מתעדכנת אחת לשלוש שנים. ישנם גם ביטוחים משלימים בהסדר מול קופות החולים המציעים הטבות נוספות ואף הנחות לרכישת המכשיר עצמו. 

כיצד פועל מכשיר סיפאפ

מכשיר זה פועל על ידי יצירה של לחץ אוויר קבוע וחיובי שמאפשר את פתיחת נתיבי האוויר במהלך השינה ובכך מעניק טיפול בדום נשימה בשינה ובכלל מאפשר זרימת אוויר חופשית ומונע הפסקות נשימה. מכשירים אוטומטיים מודרניים כמו מכשור זה מסוגלים אף להתאים את רמת הלחץ הנדרשת באופן דינמי בתגובה לשינויים בדפוסי הנשימה של המטופלים במהלך הלילה.

המשתמשים בטכנולוגיית מכשיר סיפאפ באופן רציף בכל לילה עושים זאת לרוב כדי להבטיח אפקטיביות גבוהה של הטיפול וכמובן שגם רצוי שיעשו זאת בפיקוח רפואי מתאים. תקופת ההסתגלות לשימוש במכשיר יכולה להשתנות בין אדם לאדם, אך רוב המשתמשים מדווחים על שיפור משמעותי באיכות השינה, ירידה בתדירות הנחירות והפחתה בתחושת עייפות במהלך היום, כמו גם נשימה טובה יותר. 

כאשר מדובר בבריאות שלכם אל תתפשרו

למערכת סיפאפ יתרונות נוספים שכוללים צמצום הסיכון לפיתוח תסמונות ומחלות נלוות, כמו לחץ דם גבוה, פגיעה בזיכרון והיכולות הקוגניטיביות וסיכון מוגבר להתקפי לב ושבץ. תוך שמירה על ההמלצות הרפואיות ושימוש נכון ורציף במכשיר מערכת זו מספקת פתרון יעיל ובטוח לטיפול בדום נשימה לילי המשפר את איכות החיים ומפחית את הסיכון לבעיות בריאות מהותיות. חברת SleepMedic כאן בשבילכם. עם מכשור חדשני ואיכותי, ליווי מלא אישי ומקצועי והתאמה אישית תוכלו לשפר את איכות החיים. צרו קשר כבר כעת, כי חשוב שתהיו בידיים הטובות ביותר.  

5/5 - (1 vote)
מכשיר סיפאפ
פוסטים נוספים
מחולל חמצן

למה משמש מחולל חמצן?

מחוללי החמצן הם מכשירים רפואיים איכותיים שנועדו לייצר חמצן מאוויר הסביבה, הם הפכו חיוניים במגוון יישומים. התפקיד המרכזי שלהם הוא לבודד חמצן מגזים אחרים, בעיקר

קרא עוד »
דום נשימה בשינה

איך מונעים דום נשימה בשינה?

דום נשימה בשינה היא הפרעת שינה נפוצה המהווה סיכונים בריאותיים משמעותיים ומשפיעה על איכות חיי היומיום. תופעה זו מאופיינת בהפרעות נשימה במהלך השינה המובילה לעתים

קרא עוד »