מחולל חמצן נייד

תוכן עניינים

תסמונת של דום נשימה בשינה הינה נפוצה במיוחד בקרב האוכלוסייה ובעלת יחס של 5% מכלל האוכלוסייה הסובלים ממנה. אנשים רבים הסובלים מדום נשימה בשינה אינם מטפלים בבעיה בשל סיבות רבות: אינם מבינים מה צריך לעשות, אינם רוצים להוציא כסף רב מהכיס ולא מכירים בזכויות שלהם למימון הטיפול מקופות החולים או מביטוח הבריאות שלהם, לא התאימו עבורם את המכשיר והמסכה הנכונים מה שיצר חוויית שימוש לא נוחה ולא אפקטיבית ועוד. בסליפמדיק אנו מלווים אתכם לכל אורך הדרך, החל מבדיקת שינה ביתית ואבחון קשיי הנשימה שלכם בשינה, דרך התאמת המכשיר הנכון וניטור שוטף של המצב הבריאותי שלכם בטלפון, בווידיאו ואפילו בפגישות פיזיות בביתכם.

מדוע חשוב להשתמש במחולל חמצן?

מחולל חמצן הוא המכשיר המספק לנו את החמצן בלחץ אוויר חיובי ומאפשר בעצם את פעולה הפתיחה/השחרור מהחסימה של השרירים הרפויים שלנו במהלך השינה החוסמים את מעבר האוויר בגרון ובתעלות הנשימה שלנו. ישנם מחוללי חמצן נייחים ואחרים ניידים. מחולל חמצן נייד הינו מהפכני ונוח מאוד, משהו שלא היה בעבר והמשדרג משמעותית את איכות חיי המטופל. זאת כיוון שהוא מאפשר למטופל לשאת את מחולל הנייד עמו לכל מקום. משקלו נמוך ונע בסביבות ה-2 קילוגרם בלבד כך שהוא אינו מכביד על הנשיאה והשימוש בו.

מה היתרון של מחולל חמצן נייד?

  • קל ונוח לנשיאה.
  • קטן ואינו תופס הרבה מאוד.
  • ניתן לשאת איתנו ממקום למקום: בתי מלון, טיולים, לחו"ל וכו'.
  • אין צורך בחיבור לחשמל – הוא פועל על סוללות.
  • אין צורך במיכל חמצן קבוע.
  • ועוד…

חוששים מטיפול לא נכון? סליפמדיק כאן עבורכם!

קיבלנו לאורך השנים לא מעט פניות מלקוחות שהם אינם מצליחים להבין כיצד להשתמש במכשירי CPAP ומחוללי חמצן בצורה נכונה. על כן אנו בסליפמדיק מספיק שירות מלא ללא עלות נוספת מצד הלקוח ולא רק מוצרים שונים. סליפמדיק תלווה אתכם לכל אורך הדרך מאבחנת הטיפול הנכון עבורכם, דרך התאמת המכשירים המתאימים עבורכם ועד לליווי שוטף בטלפון, בשיחת ווידיאו ובפגישות בביתכם וזאת כדי להעניק לכם את חווית השירות הטוב והבטוחה ביותר ולדעת שיש מי שבאמת דואג לבריאות שלכם.
5/5 - (6 votes)
מחולל חמצן
פוסטים נוספים
מחולל חמצן

למה משמש מחולל חמצן?

מחוללי החמצן הם מכשירים רפואיים איכותיים שנועדו לייצר חמצן מאוויר הסביבה, הם הפכו חיוניים במגוון יישומים. התפקיד המרכזי שלהם הוא לבודד חמצן מגזים אחרים, בעיקר

קרא עוד »
דום נשימה בשינה

איך מונעים דום נשימה בשינה?

דום נשימה בשינה היא הפרעת שינה נפוצה המהווה סיכונים בריאותיים משמעותיים ומשפיעה על איכות חיי היומיום. תופעה זו מאופיינת בהפרעות נשימה במהלך השינה המובילה לעתים

קרא עוד »