מחולל חמצן ביתי – כל מה שרציתם לדעת

אם אתם סובלים מקשיי נשימה וזקוקים למחולל חמצן אנחנו יודעים בדיוק מה אתם מרגישים ועד כמה זה מגביל אתכם. דמיינו עולם בו קשיי נשימה אינם מגבילים אתכם. עולם בו תוכלו לטייל בפארק, לצאת לקניות ואפילו לטוס לחופשה מבלי לדאוג למחסור בחמצן. מחוללי חמצן ביתיים שהינם גם ניידים הופכים את החלום הזה למציאות עבור אלפי ישראלים הסובלים ממחלות ריאה ולב. בואו לגלות כל מה שצריך על מחולל חמצן ביתי חדשני ואיכותי.

מחולל חמצן ביתי – מה סוד הקסם של המכשור החדשני?

כאשר מדובר על מחולל חמצן נייד קטן וביתי מדובר על אחת מההמצאות היותר מעניינות ומרגשות עבור חולי מחלות לב וריאה. המכשיר הקומפקטי והחכם הזה שואב את האוויר שסביבנו, מרכז את מולקולות החמצן ומספק אותן למטופל בריכוז גבוה ובקצב אחיד. כך הוא מאפשר לגוף לקלוט את החמצן שהוא זקוק לו כדי לתפקד גם כאשר הריאות מתקשות לעשות זאת בכוחות עצמן. חולים באמפיזמה, פיברוזיס ריאתי, יתר לחץ דם ריאתי ואפילו עקמת קשה. אלו רק חלק מהמצבים הרפואיים בהם מחולל חמצן נייד יכול לשפר משמעותית את איכות החיים. אם אתם חשים קוצר נשימה במאמץ, סובלים מעייפות כרונית או מוגבלים בתנועה, ייתכן שגם אתם זכאים למכשיר מציל חיים זה.

איך לבחור את מחולל החמצן הנייד שמתאים לכם?

כאשר אתם בוחרים ציוד רפואי חשוב שתבחרו את הציוד הטוב ביותר עבורכם.  קיימים שלושה סוגים עיקריים של מחוללי חמצן ניידים:

  • בלון חמצן נייד – זוהי האופציה הפשוטה והזולה ביותר, אך גם הכבדה והמסורבלת ביותר. דורש מילוי תכוף לבלון והוא אינו מתאים לשימוש ממושך.
  • מכשיר חמצן נוזלי – מכשיר זה קל ונוח יותר לנשיאה, אך דורש מילוי ממכל גדול בבית ואינו מתאים לאנשים עם מוגבלות בתנועה.
  • מחולל חמצן ביתי חשמלי – המכשיר המתקדם והנוח ביותר. מחולל חמצן נייד קטן ביתי בעל סוללה נטענת המאפשרת שימוש למשך שעות ארוכות וטעינה בכל שקע חשמלי הוא ללא ספק המכשיר הטוב ביותר עבורכם ותוכלו גם להתנייד איתו בבית ובחוץ. 

אל תוותרו על הזכות לנשום

אם אתם סובלים ממחלת ריאה או לב, אל תהססו לפנות לרופא המטפל ולבדוק את זכאותכם לקבלת מחולל חמצן נייד או מחולל חשמלי. זכרו, טיפול נכון ונגיש יכול לשנות את חייכם ולהחזיר לכם את החופש לנשום. חברת SleepMedic כאן עבורכם. החברה הוקמה על מנת לתת את המענה המלא של פתרונות המכשור הרפואי בעולם השינה ובבעיות הנשימה. צרו קשר עוד היום לשירות אדיב וסבלני לצד מקצועיות ברמה גבוהה

5/5 - (1 vote)
מחולל חמצן נייד קטן
פוסטים נוספים
מחולל חמצן

למה משמש מחולל חמצן?

מחוללי החמצן הם מכשירים רפואיים איכותיים שנועדו לייצר חמצן מאוויר הסביבה, הם הפכו חיוניים במגוון יישומים. התפקיד המרכזי שלהם הוא לבודד חמצן מגזים אחרים, בעיקר

קרא עוד »