כיצד רוכשים מכשיר סיפאפ?

מכשיר CPAP הוא מכשיר רפואי לא פולשני המספק זרם אוויר בלחץ מתון וקבוע דרך מסכה המולבשת על הפנים. לחץ אוויר זה שומר על דרכי הנשימה פתוחות במהלך השינה, מונע את חסימתן ומאפשר נשימה רציפה ותקינה. היכן רוכשים מכשיר סיפאפ מקצועי שיכול לשפר לכם את איכות החיים ולמה חשוב לבדוק היטב שאתם רוכשים את המכשיר מהחברות המקצועיות והטובות ביותר? כל התשובות כאן. 

איך פועל מכשיר סיפאפ

מכשיר זה מורכב משלושה חלקים עיקריים שהינם יחידת הבסיס שמייצרת את זרם האוויר בלחץ קבוע, צינור האוויר המחבר את המכשיר למסכה והמסכה המולבשת על פני המטופלים ומכסה את האף או את הפה, או את שניהם ביחד. המכשיר שואב אוויר מהחדר, מסנן אותו ומזרים אותו בלחץ קבוע דרך הצינור אל המסכה. לחץ האוויר שומר על דרכי הנשימה פתוחות, מונע את צניחת הרקמות הרכות בגרון ומונע את חסימת דרכי הנשימה ובכך גם מטפל בתופעת דום נשימה בשינה הנפוצה אצל אנשים רבים.

מי זקוק לרכישת מכשיר זה?

רכישה של מכשיר סיפאפ מתאימה לאנשים החווים בעיות של דום בנשימה ותסמונות שונות הקשורות אל בעיות בנשימה כמו:

  • דום נשימה חסימתי בשינה (OSA) – זוהי הפרעת שינה נפוצה הגורמת להפסקות נשימה חוזרות ונשנות במהלך השינה עקב חסימה חלקית או מלאה של דרכי הנשימה העליונות.
  • דום נשימה מרכזי בשינה (CSA) – זוהי הפרעת שינה נדירה יותר הנגרמת עקב בעיה במערכת העצבים המרכזית האחראית על שליטה בנשימה.
  • נחירות כרוניות וקשות – נחירות עלולות להעיד על דום נשימה בשינה או על בעיות נשימה אחרות.
  • תסמונת התנגדות דרכי הנשימה העליונות – מצב בו דרכי הנשימה העליונות צרות באופן חריג וגורמות לקשיי נשימה.

חשוב לזכור שהשימוש במכשיר כולל מסיכות סיפאפ מספק שינה טובה יותר המובילה לרמות אנרגיה גבוהות, שיפור הריכוז והפחתת הסיכון לתאונות. ובכלל טיפול בבעיות בשינה באמצעות CPAP מפחית את הסיכון ליתר לחץ דם, מחלות לב, שבץ וסוכרת.

להתאמה אישית יש חשיבות קריטית 

לפני תחילת השימוש ב-CPAP, חשוב להתייעץ עם רופא מומחה בתחום רפואת ריאות או שינה. הרופא יבצע בדיקות ואבחונים כדי לקבוע את הצורך במכשיר ואת סוג המכשיר המתאים ביותר למטופל. בנוסף, הרופא יסייע בהתאמת המסכה ובהגדרת לחץ האוויר הנכון. חברת SleepMedic מתמחה בפתרונות מכשור רפואי בתחום הנשימה והשינה. החברה מציעה מגוון רחב של מכשירי CPAP מתקדמים ומסיכות סיפאפ ומעניקה שירות מקצועי ואישי לכל מטופל. צרו קשר כבר כעת.

אנא דרגו את המידע
דום נשימה בשינה
פוסטים נוספים
מחולל חמצן

למה משמש מחולל חמצן?

מחוללי החמצן הם מכשירים רפואיים איכותיים שנועדו לייצר חמצן מאוויר הסביבה, הם הפכו חיוניים במגוון יישומים. התפקיד המרכזי שלהם הוא לבודד חמצן מגזים אחרים, בעיקר

קרא עוד »