הפתרון לסובלים מבעיות נשימה בשינה

אנשים רבים סובלים מדום נשימה בשינה, תופעה שיכולה לפגוע באיכות החיים ואף מהווה סיכון בריאותי משמעותי למי שסובל ממנה. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת וחדשנית, ניתן כיום לערוך בדיקות שינה ביתיות המאפשרות לגלות מידע נוסף אודות סוג ההפרעה ממנה סובל האדם ולהציע פתרונות אפשריים למנוע את התופעה, להפחית את הסיכונים הבריאותיים הקשורים אליה ולזכות באיכות חיים טובה יותר.

מה מגלה לנו בדיקת שינה ביתית?

אז כפי שאמרנו, אחת הדרכים הטובות ביותר לגלות נתונים נוספים אודות המצב הבריאותי הוא על ידי ביצוע בדיקת שינה ביתית. באמצעותה נוכל ללמוד יותר אודות דפוסי השינה שלכם, קצב דפיקות הלב, הפסקות נשימה במהלך הלילה, נחירות, ריווי חמצן בדם ועוד. בדיקה זו חיונית לכל אדם שסובל מנחירות, קושי להירדם, מחסור באנרגיה ועוד. בדיקה זו יכולה להיות משנה חיים ובמידה מסוימת גם לשמור על חייכם ולטפל בבעיות בריאותיות בזמן. בין היתר באמצעות מכשיר סיפאפ.

מהו מכשיר סיפאפ וכיצד הוא יכול לסייע לכם?

מכשיר הCPAP (סיפאפ) הוא מכשיר המסייע לכם בכל הקשור לנשימה בלילה. המכשיר יספק זרימה קבועה של אוויר ולחץ לדרכי הנשימה ויבטיח שהריאות יקבלו את מנת החמצן להן הן זקוקות. המכשיר מחובר למסיכה ודרכה מעבירה את האוויר. 

ישנם סוגים שונים של מסכות וכדאי להתאים אותן לצרכי המטופל

מסיכות שונות עשויות להתאים במבנה ובאיכות שלהן למטופלים שונים בהתאם למבנה הפנים, להעדפות הנוחות של המטופל, למחיר ועוד. מסיכות סיפאפ פיליפס למשל יכולות להתאים למכשיר פיליפס DREAM STATION הנחשב לאחד המכשירים המתקדמים ביותר בעולם בנושא דום נשימה בשינה. הוא כולל מגוון תוכניות מתקדמות כולל את האפשרות להוריד את הנתונים לכרטיס SD. הוא מאפשר התאמה של לחץ האוויר בהתאם לפעילות הנשמיתית של המטופל בלילה כדי לספק את המצב האופטימלי הנדרש. אם מזוהה אירוע נשימתי חריג המכשיר יגביר את הלחץ ויתמוך בדרכי הנשימה. 

לפרטים נוספים אודות הבדיקה הביתית ופתרון הCPAP המתקדם שלנו צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעזור לכם להפוך את החיים שלכם לטובים ורגועים יותר. 

5/5 - (1 vote)
דום נשימה בשינה
פוסטים נוספים
מחולל חמצן

למה משמש מחולל חמצן?

מחוללי החמצן הם מכשירים רפואיים איכותיים שנועדו לייצר חמצן מאוויר הסביבה, הם הפכו חיוניים במגוון יישומים. התפקיד המרכזי שלהם הוא לבודד חמצן מגזים אחרים, בעיקר

קרא עוד »
דום נשימה בשינה

איך מונעים דום נשימה בשינה?

דום נשימה בשינה היא הפרעת שינה נפוצה המהווה סיכונים בריאותיים משמעותיים ומשפיעה על איכות חיי היומיום. תופעה זו מאופיינת בהפרעות נשימה במהלך השינה המובילה לעתים

קרא עוד »