איפה רוכשים מכשיר CPAP?

אם אתם סובלים מדום נשימה או בעיות אחרות בזמן שינה, קיימים מספר טיפולים טובים לכך, ביניהם טיפול באמצעות מכשיר CPAP. מכשירים אלה הוכחו כעוזרים מאוד לאנשים עם בעיות שונות, ועל כן אם אתם רוצים לטפל בבעיה שלכם, מומלץ שתרכשו אחד עבורכם. אבל כדי לעשות זאת, אתם צריכים לדעת היכן רוכשים מכשיר CPAP מומלץ של חברת SleepMedic. כדי לענות על השאלה הזו, המשיכו לקרוא את המאמר שלפניכם.

מה זה מכשיר סיפאפ?

מכשיר CPAP הוא מכשיר שמיועד לטיפול בבעיות נשימה שונות במהלך השינה. למכשיר זה מצורפת מסיכה שמתחברת אל הפנים של המטופל במהלך הלילה. המכשיר מזרים אוויר דרך המסיכה בקצב ולחץ קבועים. באמצעות אוויר זה דרכי הנשימה של המטופל יכולות להישאר פתוחות ולעזור לו לישון ללא בעיות נשימה וללא יקיצות. 

מכשיר סיפאפ מגיע גם עם אביזרים שונים שעוזרים לו לבצע את עבודתו היטב. בין האביזרים הללו ניתן למצוא מעשיר לחות- שעוזר להוסיף לחות אל האוויר שבמכשיר ובכך להקל על גודש באף, התעטשויות ועוד, פילטרים לצורך סינון האוויר, מגני אף ועוד. 

איפה ניתן לרכוש מכשיר CPAP מומלץ?

הכי טוב לרכוש מכשירי CPAP בחנויות וחברות שמתמחות במכשירים רפואיים לטיפול בבעיות דום נשימה. כשאתם פונים לשירות של חברה מקצועית בתחום הם יוכלו גם לעזור ולייעץ לכם איזה מכשיר הכי נכון עבורכם וגם לעזור לכם ללמוד כיצד להשתמש בו כראוי. עם חנות מיוחדת למכשירים אלה תוכלו גם לדעת בוודאות שהמוצרים שתקבלו הם המוצרים האיכותיים ביותר והם יהיו איתכם לטווח ארוך. בנוסף, לרוב מוצרים מחברות כמו חברת SleepMedic יגיעו עם אחריות לתקופת זמן ארוכה, מה שיקל עליכם במידה ותצוץ בעיה כלשהי עם המכשיר.

יתרון נוסף לרכישת מכשירי CPAP בחנויות ייעודיות למכשירים טיפוליים לבעיות דום נשימה בשינה הוא שניתן למצוא שם ציוד נוסף לבעיות אלה, ביניהם מחולל חמצן, בדיקת שינה ביתית ועוד. מחולל חמצן יכול לעזור לכם בבעיות דום נשימה בשינה בעוד בדיקת שינה ביתית יכולה לעזור לכם להעריך את חומרת המצב הנוכחי.

5/5 - (5 votes)
מכשיר CPAP
פוסטים נוספים
מחולל חמצן

למה משמש מחולל חמצן?

מחוללי החמצן הם מכשירים רפואיים איכותיים שנועדו לייצר חמצן מאוויר הסביבה, הם הפכו חיוניים במגוון יישומים. התפקיד המרכזי שלהם הוא לבודד חמצן מגזים אחרים, בעיקר

קרא עוד »
דום נשימה בשינה

איך מונעים דום נשימה בשינה?

דום נשימה בשינה היא הפרעת שינה נפוצה המהווה סיכונים בריאותיים משמעותיים ומשפיעה על איכות חיי היומיום. תופעה זו מאופיינת בהפרעות נשימה במהלך השינה המובילה לעתים

קרא עוד »