אביזרים למכירה לטיפול בדום נשימה

תוכן עניינים

במערכת הנשימה שלנו יש מספר שרירים שבזמן הערנות שלנו מוחזקים על ידי שרירי הצוואר אולם במהלך השינה הינם רפויים: החך, בית הבליעה, הענבל והשקדים. אנשים הסובלים מדום נשימה בשינה ו/או מהפרעות שינה הקשורות בנשימה עשויים לקום עשרות פעמים במהלך הלילה כתוצאה מלחץ שהגוף מאותת לאדם ומעיר אותו כדי לשוב ולנשום. אלה קורים בשל האינסטינקט ההישרדותי של הגוף המשדר אותות מצוקה בעת הפסקת נשימה במהלך השינה. באמצעות מכשיר CPAP ייעודי תוכלו להזרים אוויר בלחץ חיובי ולייצר את המרווח הנדרש בין הפה והלשון, הרחבת המעבר בין הרקמות והזרמת האוויר בצורה תקינה בגוף. מכשירים מתקדמים יכולים לזהות את הפסקת הנשימה הולכת ומתקרבת ובהתאם לכך מחזקים את לחץ האוויר כדי למנוע את החסימה שלו. 

חיבור המסכה הנכונה עבורכם:

כאמור ישנם אביזרים שונים למכשיר נשימה מסוג CPAP שכדאי להכיר. בין היתר חשוב להתאים את המסכה הנכונה למטופל. סליפמדיק משווקת מסכות שונות ברמת האיכות הגבוהה ביותר. המסכות הינן פשוטות ונוחות ללבישה והסרה אולם נבדלות אחת מהשנייה במגוון אלמנטים שונים. מרבית המטופלים מתקשים להסתגל למסכה בתחילה בשל התאמה לא נכונה של המסכה או בשל חוסר ההבנה המקצועית באופן השימוש בה. כך למשל אדם הרגיל לנשום מהפה כשהוא ישן יתקשה בשימוש במסכת אף בלבד. אדם שרגיל לישון על הבטן יתקשה להיות עם מסכה המתאימה לאף והפה יחדיו. אנו בחברת סליפמדיק מספקים שירותי ייעוץ וליווי אופטימליים לכל מטופל ומתאימים את המסכה לפי צרכיו האישיים וזאת על מנת להעניק לו את חוויית השינה הטובה ביותר.

מהם מחוללי חמצן?

סליפמדיק מספקת גם מחוללי חמצן נייחים או ניידים בהתאם לצרכי המטופל. מחוללי חמצן אלה מספקים חמצן המתחדש באופן עצמאי מהאוויר שבחלל החדר. כך המטופל יוכל ליהנות מהטיפול ומאיכותו ללא צורך במיכל חמצן או אספקת חמצן קבועה. השימוש במחולל חמצן נייד הינו פורץ דרך בתחום ומאפשר לאנשים לשאת את המכשיר בקלות וביעילות ממקום למקום, תוך שימוש בסוללה וללא צורך במקור חשמלי.  בחברתינו המגוון הגדול ביותר למכשירי סיפאפ  מה שמאפשר למטופל התאמה מקסימלית לפי צרכיו. המערך הטיפולי בנוי ראשית כל מתודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר.  לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לספק לכם את השירות הטוב ביותר לרווחתכם ובריאותכם.
5/5 - (8 votes)
אביזרים למכשיר CPAP
פוסטים נוספים
מחולל חמצן

למה משמש מחולל חמצן?

מחוללי החמצן הם מכשירים רפואיים איכותיים שנועדו לייצר חמצן מאוויר הסביבה, הם הפכו חיוניים במגוון יישומים. התפקיד המרכזי שלהם הוא לבודד חמצן מגזים אחרים, בעיקר

קרא עוד »
דום נשימה בשינה

איך מונעים דום נשימה בשינה?

דום נשימה בשינה היא הפרעת שינה נפוצה המהווה סיכונים בריאותיים משמעותיים ומשפיעה על איכות חיי היומיום. תופעה זו מאופיינת בהפרעות נשימה במהלך השינה המובילה לעתים

קרא עוד »