כל מה שצריך לדעת על טיפול עם מחולל חמצן

טיפול בבעיות נשימה באמצעות מחוללי החמצן הוא הטיפול המבוקש ביותר. טיפול זה ניתן בבתי חולים ובמרפאות וכן במסגרת טיפול ביתי. חשוב אם כן כאשר אתם יוצרים התקשרות לגבי טיפול ביתי עם מחולל חמצן בשל סיבות אלו ואחרות שיהיה לכם את הליווי הטוב ביותר. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על טיפול זה.

מחולל חמצן – איך זה עובד?

מחולל החמצן הוא אביזר רפואי מבוקש וחדשני המסייע בטיפולים לבעיות נשימה, ביניהם טיפול בדום נשימה בשינה וטיפולים נוספים בתחום בעיות הנשימה. המכשיר נוסד במטרה לעזור לחולים הסובלים מרמה נמוכה של סטורציה בדם וזאת בשל בעיות אלו ואחרות והחל לפעול בתחילת שנות ה-90. מחוללי החמצן אינם מחליפים מכונות הנשמה אלא נועדו להעשיר את רמת החמצן בדם ולשפר את איכות החיים של החולה. מחולל החמצן מספק חמצן באופן זמין וסדיר. המכשיר אוסף אוויר מהסביבה באמצעות מדחס, מעביר אותו דרך פילטרים לסינון וריכוז החמצן הנקי ואז מזרים אותו לאפו של החולה בהתאם להנחיות הרופא המטפל. בשוק קיימים שני סוגים מרכזיים של מחוללי חמצן:

  • מחולל חמצן שהינו נייח – מחולל חמצן ביתי זה מתאים לשימוש גם במרפאות ובבתי החולים.
  • מחולל חמצן שהינו נייד – קומפקטי ונוח, מאפשר לחולה להסתובב בחופשיות, לצאת לחופשות ולטוס.

מחולל חמצן מומלץ גם לאנשים הסובלים מקוצר נשימה, חולי לב וסרטן בשלבים מתקדמים, ולכל חולה הסובל מכשל נשימתי או דום נשימה בשינה. במהלך הקורונה בוצע שימוש רב במחוללי חמצן בטיפול שניתן לחולים במחלקות בבתי החולים ובמסגרת טיפול ביתי בין אם טיפול בדום נשימה בשינה ובין אם לא. מחולל חמצן נייד מצויד בסוללה נטענת, המאפשרת טעינה גם במהלך נסיעה, מה שמעניק למשתמש חופש תנועה מרבי ונוחות שימוש בכל מקום ובכל זמן ולמעשה זהו מוצר רפואי מומלץ. 

אל תתפשרו על איכות ומקצועיות לאיכות חיים טובה יותר

רכישה של מחולל חמצן ביתי בין אם נייד ובין אם נייח היא לא רכישה פשוטה או מזערית וחשוב שתבצעו אותה אך ורק אצל אנשי המקצוע הטובים ביותר. חברת sleepmedic היא מהחברות המובילות בישראל בתחומה והוקמה על מנת להעניק פתרונות ומענה למכשור רפואי בתחום בעיות הנשימה והשינה. צרו קשר כבר כעת.

5/5 - (1 vote)
מחולל חמצן
פוסטים נוספים
מחולל חמצן

למה משמש מחולל חמצן?

מחוללי החמצן הם מכשירים רפואיים איכותיים שנועדו לייצר חמצן מאוויר הסביבה, הם הפכו חיוניים במגוון יישומים. התפקיד המרכזי שלהם הוא לבודד חמצן מגזים אחרים, בעיקר

קרא עוד »